środa, 23 października 2013

3w1



Mój kolega Bąku, rapował w jednym kawałku, że jest 2w1 - MC i producentem. Ja chciałem pójść o krok dalej i zostać 3w1. Miała mi do tego posłużyć konsolka firmy Numark, model MixTrack. Konsolka ta jest jedną z lepszych opcji dla osób chcących rozpocząć przygodę z djingiem i turnbalizmem. Konsolka ma 2 duże koła Jog, dzięki którym łatwo jest na niej skreczować, oraz posiada wiele pokręteł do nakładania filtrów, efektów etc, fadery głośności i balastu, oraz pichowania, przyciski nawigacji po folderach, oraz inne opcje, mniej lub bardziej przeze mnie opanowane.



Dobrze zmapowana z Traktorem tworzy niesamowite środowisko. Ja posiadam wersję podstawową, a istnieje również wersja Pro, która wyposażona jest w kartę dźwiękową, wbudowaną w konsolkę. Daje to nam możliwość podłączenia mikrofonu, lub słuchawek. Jest to przydatne przy odsłuchiwaniu utworu - słyszymy go w słuchawkach, ale w głośnikach nie. Ogólnie konsola należy do tańszych opcji, a jak dla mnie najlepszych. Łączy w sobie, to co potrzebne do scratchu jak i do miksowania numerów, a przy tym nie obciąży portfela, jak produkty z tymi samymi opcjami, ale innych firm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz